SNÖ

   2007-11-07 - 09:53:47
Fan vi slapp inte undan i år heller...:( vaknade med massa snö ute:(
har varit hos Marie i Falun några dagar där var det också snö, men inte så här mycket:(
Hon är nu här hos oss istället vi har det trevligt...men jag tänker mycket på Johan...ångest och saknar honom...i går rökte vi majja...det var väl inge speciellt...ändå rökte vi 4 stycken...
Johan e skitkonstig och svarar bara på ovesäntliga mess inte andra...jag har ju hittat en lägenhet..som jag först kände var ganska ok...men sen har jag insett att jag inte vill bo på nyhem...har ju aldrig velat det och hunden får inte ens gå med i tvätstugan lixom...å nu e alla bara arga på mig för att jag behöver större men inte vill ha den lägenheten:(
Precis som om jag inte får ångest av mindre saker det borde dom för helvete veta....

älskar dig J

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0