KÖPT LÄGENHET=(

   2007-11-15 - 15:34:46
Jag är så jävla vilsen o dum i huvet att jag tror jag kan rymma från ångesten och har köpt en lägenhet jag inte vill ha...GRATTIS!!!
Det enda jag gör är att gråta....jag gråter för ALLT...är sjuk oxå...fått en av de värssta urinvägsinfektioner jag haft...pinka blod...skrika lite..gråta lite...kissa igen mera skrik...bita i handduken...ajajajaj....förkyld med...feber...host host...antibiotika...Ron från Jamaica...stulen väska på tåget...skaffa nytt pass o biljetter för att ta sig hem..trasig bil...jäääävla bil...3000 fittiga spänn att laga....hundkalas....blå tårta som ett ben...joey glad=)
orkar inte något...gråta mera....dbt...i morgon kan inte ...bilen skit....faaaaaaaaaaaaaaaaan...marie...kärlek
Johan....ledsen

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0