REGN

   2007-07-27 - 11:00:00

Det vräker ner...jag och Joey har varit ute ..vi skulle gå en långpromenad, men när inte ens min lilla bebis tycker det är skoj att vara ute...vad e meningen då liksom...det blev en kortare promenad...men lika jävla blöta blev vi båda två trots det!!!
Var fan e sommaren???

Blev jätteledsen i går...pratade med Johan i telefon...han sa massa saker jag blev jätteledsen över...
Jag älskar honom...båda har gjort fel...båda kan göra rätt...


I dag är stora dagen...BABYLON RELEASE JAH CURE FROM PRISON/JAMAICA

Har redan laddat ner hans nya album som e lite gamalt blandat med nytt...den släpps den sista denna månad, och var lite svår att få tag i att ladda ner...men nu har jag haft den några dagar och den e BRA:)

Skriver nog mer sen ...ska till frissan vid 2, men det känns som om det kvittar rätt mycket ...vem ska jag göra mig fin för????? mig själv??? då kännd det som det kvittar...för ja vet hur jag ser ut ändå...ska bli blondare i alla fall o klippa rejält tror jag...kommer ångra mig sen om jag tar för mycket....men jag ser faktiskt förjävlig ut...kommer även få en läkartid för att mitt hår blir tunnare o tunnare....


**UPDATE**
Varit hos frissan, de blev åskoväder...sen har jag snackat med Nuah på msn...snackar om uppsala reggae festival...tar emot lite att åka med dom ensam men de e i alla fall 2 tjejer till så det blir og kalajs...har städat glädgarderoben i dag...hittar lite av Johans saker då å då ...gör ont...jag hoppas mina saker får flytta ihop med hans saker igen en dag....känner mig konstig måste lägga mig nu...

JOHAN jag älskar dig



*KÄRLEK*

 

 

 

It is pouring down ... me and Joey's been out .. we would go for a long walk, but when even my little baby thinks it's fun to be out there ... what e sentence as well ... it was a short walk but ... just fucking wet, we were both nevertheless!
Where the hell e summer??

Was really sad yesterday ... spoke to John on the phone ... he said lot of things I was really sad ...
I love him ... both have done wrong ... both can do right ...


Today is the big day ... BABYLON RELEASE JAH CURE FROM PRISON / JAMAICA

Have already downloaded his new album as e little gamalt mixed with new ... it released the last of this month, and was a little difficult to get to download ... but now I've had it a few days and the e BRA :)

Writes probably more then ... going to the hairdresser at 2, but it feels like it does not matter a lot ... who should I do me fine for??? myself?? when kännd that it does not matter ... because yes know what I look like anyway ... to be blonder anyway o cut significantly, I believe ... will regret it later if I take too much .... but I see actually shit ... will even get a doctor's appointment for my hair gets thinner o thinner ....


** UPDATE **
Been at the hairdresser, they became a lightning storm ... then I talked to Nuah on msn ... talking about uppsala reggae festival ... receives little to go with them alone but they ei least two girls for so it will og kalajs rejoice ... have cleaned the closet today ... will find some of Johan's stuff when the time ... hurts ... I hope my stuff will move in with his things again one day .... feel weird must add me now ...

JOHAN I love you



* LOVE *

 


 




RSS 2.0