REGGAE

   2007-07-30 - 19:03:00
Asså varför e reggae så jävla bra....tralala...haft en skön dag...varit på långpromenad...gjort min läxa i dag med och varit duktig...jag vaknar sakta till liv igen...att ETT ENDA MÖTE med en människa kan vända så mycket...hon är så underbar...eller egentligen två människor kanske....har träffat Marie....hon har också borderline...hon VET PRECIS hur jag har det!
Hon berättar om sin ångest ...vi finns för varandra...hennes kille satt med henne på stan på en bänk flera timmar id ag för hon fick en sån ångestattack av ingenting...önskar Johan kommer göra samma sak med mig...eller jaaa...va fan min ångest kommer snart vara ett minne blott....:) nu jävlar ska jag göra nåt ja borde gjort redan innan ja föddes typ.....jag JOBBAR PÅ MIG SJÄLV för första gången på RIKTIGT...

ÄLSKAR DIG JOHAN!!!!!

image33
 
 
 
Ouff, why e reggae so damn good .... tralala ... had a nice day ... been a long walk ... done my homework in the day and been good ... I wake up slowly to life again ... that ONE MEETING with a human being can turn so much ... she's so gorgeous ... or actually two people might .... have met Marie .... she has borderline ... she KNOWS EXACTLY how I have it !
She talks about her anxiety ... we are there for each other ... her boyfriend sat with her on the town on a bench for hours id ag because she was one of those anxiety attack out of nothing ... wish John will do the same with me .. . or jaaa ... what the hell my anxiety will soon be a thing of the past .... :) now fuck should I do something well should have done before so was born the type ..... I WORK fOR MYSELF for the first time REALLY ...

LOVE YOU JOHAN!! ...



RSS 2.0