MARITHA

   2007-07-26 - 16:15:00
Har träffat en kvinna som jag kände direkt kan hjälpa mig att förändra mitt liv ...och på kort sikt!Jag har inte fått någon hjälp av psyk över huvudtaget...å så nu när det e semester å allt så har jag bett psyk om en annan kontakt över sommaren, men dom har ingen säger dom...utan jag ska vänta till Lisbeth kommer tillbaka i mitten av augusti...så jag gjorde som alltid...tog saken i egna händer...och kommer i kontakt med en underbar sköterska på PRIMÄRVÅRDEN(!!!!!!!!!!!!!) som säger att HON skulle kunna träffa mig och vara min kontakt tills Lisbeth kommer tillbaka...I går träffade jag henne MARITHA...hon e PRECIS SOM LISBETH utbildad i KBT....men HALLÅ??????!!!!! ETT ENDA SAMTAL med denna sköterska har gett mig MER än 100 på psyk med Lisbeth.....är det riktigt rätt?????? Hur i HELVETE går det ihop????? Jag fick hemläxa...massa sådana...tills vi ses igen....jag GÖR läxorna...och jag känner direkt att jag vägrar sätta mig i ett rum med Lisbeth igen...varför i HELA JÄVLA VÄRLDEN ska jag det????? Varför är en sköterska mer KOMPETENT än en som jobbar på specialinriktade psyk??????? Nu jävlar ska det jobbas, jag har fått en helt ny syn på massa saker och jag vill lixom kämpa...och om jag någonsin ska ha en chans att Johan kommer tillbaka så måste jag just det...KÄMPA!!!!! Han kommer för helvete inte bara för man tjatar!!....det fungerar inte så....Jag bara önskar så innerligt att han kommer tillbaka....
jag älskar han så jävla mycket...dom jag pratar med på sjukan säger att det märks att han betyder väldigt väldigt mycket för mig...och det gör han...Johan och Joey är mitt alt...trots att vissa dumma saker gjorts så är Johan så otroligt värdefull för mig...det handlar inte om att jag e besatt på något sätt ...han fick mig att börja leva och vara lycklig igen...sen rycktes han bort...jag kan INTE leva PÅ Johan vilket blev lite fel eftersom jag hade lite tråkigheter precis då vi träffades...jag måste leva BREDVID Johan...jag önskar han kunde ge det en chans bara....

I dag har jag varit hos kusin Malin...hon vaxade mina ben...när ja får ångest nån gång i framtiden så vet jag DEFINITIVT vad jag ska göra...VAXA BENEN!!!!!!!!! *haha* jaaa veeet låter sjukt....men asså det gör ont fast ändå inte...men man blir DEFINITIVT fokuserad på något annat... Min Malin flyttar till Kristianstad i slutet av augusti...hon har kommmit in på skolan och ska bli .....civilekonom=S på nätta 4 års studier...BRA att hon ska flytta hemifrån, men måste d va så långt=(


Har varit med Catharina på Viberga och så gick vi till Nyhem till Levicseks mamma o vattnade för hon e i Österrike...såg bilder på Maria på väggen och blev jättenostalgisk...jag saknar henne...men hon bor ju i Örebro nu...fast jag funderar på att ringa henne...hon e NORMAL i alla fall...=) Blom och jag har INGEN kontakt längre...hon har stuckit från både karl o barn....ja pallar inte med en så jävla hetsig människa som hon FYYY FAAAAAN I HELA JÄVLA HELVETET, MAMMA BÖRJAR FATTA ATT HON E SAMMA BLOM SOM HON HATADE ...BRA DET I ALLA FALL!!!! Mamma o jag har lagom kontakt nu...hon lyssnar på mig och jag lyssnar på henne...annorlunda nu mot förut...pappa har blivit en helt annan person sen vi träffade familjerådgivaren...jag har ju tom gått på byn med han=P

Nääh...nu håller jag på å tvätta...dom spelar reggae från torget KALLE BAAH ska spela i kväll...när jag tänker på det så minns jag Johan fuller...i rejmyre på skogsröjet i höstas...ruggigt kallt var det ...han höll om mig...UNDERBARA KÄNSLA....jag vill verkligen inte ha någon annan...e inte intresserad!!

Kommentarer
Lisalill

Tyvärr är psykvården många gånger mycket SJUKARE än vi som är deras patienter.
Var rädd om dig!

2007-07-27 - 15:51:30
URL: http://www.lisalill.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0