GREY DAY

   2007-07-20 - 09:37:04
Är i Kulla...det e ganska så grått ute faktiskt...ja somna som en gris i går kväll...tog min medicin sen drack jag en skogsbärscider o klappa ihop totalt....d gick snabbt lixom...vi funderar på vad vi ska ta å göra i dag egentligen...kanske åker ut tull lagårn å käkar:)

Alltså det finns en person som jag INTE förstår mig på ...BLOM !!!

Hon har alltid varit på ett speciellt sätt och hon har visat att hon e precis samma människa som då vi gick i skolan för massa år sen...hon vet bäst, hon vill bestämma, hon vet hur alla o allt fungerar...man blir ju skapligt frustrerad o trött...man får skit om man säger nåt till henne, men HON kan säga o göra vad hon vill...ja fattar det lixom inte...sen tycker ja d e konstigt att man ena dagen säger att ne vi kan inte ta en fika i kväll för ja måste umgås med mina barn, dagen efter åker hon iväg 2 ggr på två veckor o e borta totalt 9 av 14 dagar utan ungarna, skiter i å komma hem när hon ska o skaffar nå raggare o punda med...sen när hon väl komemr hem så ska hon i nästa svep i stort sett flytta in hos raggarna o ta ungarna med sig...sjukast av allt e att hon skrivit på sin luderstorm att hon vill sitta i ett hål å dricka bärs i naturen med sina barn...!!! Hur mycket har man innanför pannbenet då????

Sen har hennes raggarpolare börjat tracka mig...dom e som två fjortonåringar....håhå jaja...låt dom hållas:S

*SUCK*
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0