BORDERLINE

   2007-07-15 - 21:36:46

Jag har verkligen borderline...vad är borderline...vem ÄR JAG???
Jag har aldrig känt mig stabil nog att veta vem jag är innerst inne...Jag har alltid haft identitetsproblem...i skolan, på olika jobb, hemma...jag känner mig aldrig hemma någonstanns...känner mig alltid ensam...förstör alla relationer jag har...värst är att man tar separationer väldigt hårt ...alla gör väl det egentligen, men nu FÖRSTÅR jag VARFÖR jag skär mig i armar och ben...varför jag försöker ta mitt eget liv...varför ensamheten känns outgrundlig...jag har BORDERLINE!!!
verkar som om jag e helt ensam om att ha det ...fast jag vet att jag inte är det...har inte kommit i kontakt med någon annan som har det...fast jag söker på internet efter likasinnade själar:(

Det här är min första blogg här på blogg.se har gått ifrån min lunarstorm-blogg nu. Känner att jag vill ha något nytt och det är därför  jag nu sökt mig hit :)

Jag saknar JOhan...han är mitt allt, med honom var jag äntligen HEL för första gången i mitt liv kände jag mig trygg och litade på honom. Nu står jag här ensam igen...så ensam att jag blev inlagd då min familj fruktade för mitt liv...jag ÄR vilsen...ENSAM...det är jag och Joey nu IGEN precis som förut...mitt X som jag "importerade" från Jamaica då jag bodde där har gift sig förra helgen, med sin 16 år yngre brud...jag tycker det är vidrigt med tanke på vad han gjorde med mig...åklagaren rubricerade det som våldtäkt och sexuellt utnyttjande under lång tid...jag skiter i honom...jobbigt bara att han bor I HUSET BREVE hahahaha skrattretande fy faaan asså!!!
Nu när jag e ensam igen så känns allt mycket svårare jag SKÄMS att gå ut ensam och alla tittar p åmig och skrattar och viskar att hon sabbade allt en gång till...:( det är väl inte så men det känns så:(

I dag har mamma, pappa, Catharina, Joey, syrran o jag fikat här...syster och jag plockade blåbär på förmiddagen så vi gjorde en blåbärspaj här sen ...
Innan var vi på Viberga och jag var och åt hos mamma o pappa. I går paddlade tjejerna kanot...det var jättekul:)


Fan vad ensam jag känner mig!!!image1


Kommentarer
...

Jag skulle vilja prata med dig om detta.

2008-01-15 - 19:23:18

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0