BÄR

   2007-07-28 - 17:45:00
I dag vaknade jag vid 4 ....var sen vaken till sju typ sen somnade jag om en liten stund...kan ju bara påpeka att efter 5 är det INGET på tv å se...Jag å Catharina har varit ute på promenad med Joey uppåt Nyhem...och jag o Joey har varit o plockat ksusbär och körsbär i mamma o pappas trädgård...dom e ju inte hemma...så nu har jag städat upp det som såg ut som en blodig massaker i köket efter att ha kärnat ur körsbären samtidigt som jag snacka med Noah och kände mig uuuurduktig över att ta mig för så mycket =)

Vi pladdra mest om reggaefestivalen...2 andra tjejer Elin o Jenny ska med...i morse drog ja o solade i brist på naturlig sol...nu har ja å Joey ätit lite...gjorde hans favvomat i dag när det är lördag...köttfärssås och snabbmakaroner...det e smaskens för en liten hundmage det:)har en vag känsla av att han kommer slockna snart;)


saknar Johan
 


 

Today
I woke up at 4 .... was then awake to seven types then I fell asleep for a little while ... can only say that after 5 is NOTHING on TV on ... I see the Catharina has been on walk with Joey up Nyhem ... and me and Joey has been picked o ksusbär and cherries in mum and dad's garden ... they e not home ... so now I've cleaned up what looked like a bloody massacre in kitchen after being seeded cherries while I talk to Noah and felt uuuurduktig over to me so much =)


We prattle most about reggae festival ... two other girls Elin o Jenny is with ... this morning went well o basked in the lack of natural sunlight ... now yes on Joey ate a little ... made his favvomat today in is Saturday ... meat sauce and instant macaroni ... the e smaskens for a small dog's stomach it :) have a vague feeling that he will go out soon;)


 Miss Johan



RSS 2.0