ÅNGEST!!!

   2007-07-23 - 10:45:33
Allt jag gör är fel...fel fel fel ...spelar ingen roll vad jag gör jag e så jävla värdelös...jag vill inte åka till farmor och farfar...känner inte för det...mår inte så bra....vill vara ensam
Hon ger mig ångest!!!

Johan är fortfarande helt borta:(
GÖR ONT I MIG!!! JÄTTEONT!!! Önskar han kunde minnas allt bra vi hade...och vilja uppnå det igen ....men jag är INGENTING FÖR HONOM.....INGENTING!!!

jag e ledsen...*gråter* Jag älskar honom ju...för första gången i mitt liv var jag lycklig......snälla kom hem:(

image32


Jag gråter och gråter...har fått veta att Johan har semester...han är nog i Norrland...gör så jävla ont, för min bästa tid tillsammans med honom var då vi var i Norrland tillsammans...fan vad lycklig jag var då...
Jag orkar inte leva utan honom...har aldrig älskat någon som Johan!!!

JAG ORKAR INTE!!!
Jag vill ha min kärleksfulla omtänksamma Johan tillbaka....snälla

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0