MORGONDAMP!!!

   2007-12-04 - 06:10:51
...som Johan kalar det...har varit vaken flera timmar...sitter å snackar med Ron på MSN...tur dom ligger 6 timmar efter...:P
Ska nog till Linköping...tänkte ta med lite saker, men Johan svarar inte så ja skiter i de...vem fan orkar bry sig då lixom...då e han la inte så intresserad av de trots allt..så whatever...ringer han inte mig snart så kastar ja skiten...helt seriöst...det gör jag!!!
Kors i taket jag och Joey har ätit frukost...:)
VI ÄR BÄST!!!
Börjar bli lite trött nu faktiskt...ska nog krypa ner i sängen en liten stund om ett tag...värst är att då är ja väl skittrött sen när jag väl går upp..uuuuuhhh...näääh...faaan...jobbigt dåååh...
Här ser ut som de bor en gipsy....fast de gör de ju oxå...har gjort de länge....den härjar mest i mitt kök..ser ut som fan...fast kägenheten i övrigt ser faktiskt likadan ut..*haha*

Näääh nu ska ja klia mig på pungen lite å ta en morgonbärs....morgonstund har norrlands guld i mund...:P


Hejs
image90


image91
ska sätta glas i luckorna i dag eller någe:P

image92
Ont...fortfarande oooonttttt

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0