WHAT ARE YOU ANYWAY???

   2007-08-27 - 07:11:10
Muaaaaaaaaahhh.......låg å pratade i telefon till två i nat...å så vakna ja sex...de e lagom de:D
Jag har i alla fall sovit väldigt gott de timmar jag sovit måste jag säga:)

I dag ska Joey till dagis...hoppas Ronja är där...=)
Sen ska jag för sista gången träffa Lisbeth innan överlämnandet på torsdag till DBT teamet=)=)=)=)

Å i kvääääl ee deee boooooooooxniiiing=) wooohoooo...de e så kul ju....härligt å få puckla på varandra...man får ur sig mycket ilska...mest därför jag går faktiskt...ska nog åka å hämta ut färg till hallen med...vete fan om de ska bli vitt igen...hmmm..kanske ska bli latte i stället:S den som överlever dagen får seee:)

i morrn ska jag lämna Joey på Tassarnas trim sen ska jag själv på skönhetskliniken...*kängtar*
På onsdag ska ja å Catharina till stan för å köpa min konstnärsmapp som jag beställt...har målningar överallt...måste samla dom...

På torsdag som sagt DDEEEEBEEETEEEE jag längtar....förstår ni alla jävla människor där ute att jag ska bli frisk:D jag kan inte fatta...det här betyder väääldigt mycket för mig...

Fredag......hmmm...fredag ja...jaaa då ska jag nog inte göra något speciellt....på söndag ska jag i alla fall skjutsa Catharina o Maggan till stan ...då startar deras 80 mil långa El Camino vanding...*huuuuuuuuuuuu*

Har fått massa av C´s dikter han är jätteduktig...man märker att han skriver från hjärtat...han har dock inte kunnat skriva sen trafikolyckan...varför vet han inte....men ja ska försöka inspirera honom...han tog i alla fall fram boken i natt då vi snackade=)

Tror som sagt vi har massa å ge varandra...att vi kan ha skitkul tillsammans...nu sparar båda pengar så vi kan dra på vår resa=)

Shit alltså...ja e så glad över min nya vän...vi snacka fan i över 4 timmar i telefon i går...:O

Nu ska ja på långpromenad med Joey innan dagis ..puss alla :)

**UPDATE**
Joey älskar att gå på dagis:)
Jag blev så glad i morse när han blev så glad att åka dit:)
Fick hälsa på alla valparna dom e 10 dagar i dag ...det var en VIIISSS skillnad på den minsta som dom stödmatar o den största i kullen...men faaan va underbara dom va...dock kände jag av dom när ja åkte hem...:S
Joey tyckte d va lite spännande med alla små pipande krabater...men mamma Olga vaktade dom hårt:S

Fick ganska mycket pengar kvar denna månad...de e fan inte illa jobbat asså...sparade 3000=)

var ute o gick med Joey i morse...sen brännde ja en skiva...har ju börjat blanda min coconut music med annan musik...some people know what...det e så jävla bra så man dör...älskar speciellt vår låt C. ;)

Brother for life...heartbeat by heartbeat

Pussa allaJohan jag kommer alltid att älska dig...hoppas du känner det!!!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0