VIND

   2007-08-15 - 13:06:00
Johan är fortfarande bara BORTA!!!
Är faktiskt orolig att någonting hänt:(
Man kan ju fan höra av sig i alla fall ...han skulle ju ut på vägarna...tycker det är dålig stil som fan !!!

Känner mig inte ett skit social i dag...:( har pratat med Sue i telefon...det är väl allt...det blåser som fan och solen e skapligt frånvarande...det är utebio i kväll...men det verkar vara en på svenska SKITFILM så jag ska fan inte gå dit ens...mina utslag har blivit fler och kliar som fan så nu är det cortison åt alla håll så det är väl bra att solen inte skiner...för d e nog inte så bra att jag e i solen med den här halten cortison i mig...*suck*

Letat tyskakurser på nätet...pratat med komvux...men dom har ingen tyska kurs nu för läraren e sjukskriven så jag håller på att ta saken i egna händer...har även tittat lite på jobb i tyskland..håller på att ta hem en tyska kurs på piratebay nu...känns som jag vill läsa den innan jag drar ner en längre tid.

på lördag är det fest hos Tjalle...var ju där för två år sen...då var det kul...men just nu känns ingenting kul o dricker jag så flippar jag kanske ur...mina mediciner kan ju även ge mig hjärtstillestånd om jag blandar med alkohol ...å så e ja helt enkelt inte sugen:(
Alkohol e för såna som inte fattar bättre!!!

JOHAN JAG LÄNGTAR EFTER DIG!!!!!
 

Johan is
still just GONE!

Is actually worried that something happened: (
One can hear the fan off anyway ... he was going out on the road ... think it's bad manners as hell!

Do not give a shit social today ...: ('ve talked with Sue on the phone ... that's all ... it was blowing like crazy and the sun e tolerable absent ... it's utebio tonight ... but it seems to be one in Swedish CRAP MOVIE so I will not fucking go there ... even my rash has become more and itch like hell so now it's cortisone in all directions so it is good that the sun does not shine ... for enough not so good that I e sun with this level of cortisone in me ... * sigh *

Looked German courses online ... talked to adult education ... but they have no German course now the teacher e sick so I'm about to take matters into their own hands ... have also looked a bit on the job in germany .. being take home a German course at piratebay now ... I feel like I want to read it before I cut down one more time.

Saturday is the celebration of Tjalle ... were there two years ago ... then it was fun ... but right now I feel nothing fun o I drink so freaking me out ... maybe my medication can also provide the me cardiac arrest if I mix with alcohol ... so the email yes simply not hungry: (
Alcohol e people like to make better!

JOHAN I long for you!!




Tack Chami för att du orkar lyssna på mig:(
Tack Marie för att det är våran värld som är den normala
Tack Catharina för min inspiration att  måla
Tack Joey för att du får mig att vara vid liv
Tack Johan ...för att jag fick veta hur det är att verkligen älska någon:(
 
 

Thanks
Chami to your heart listen to me: (

Thank you Marie, it's our world, which is the normal
Thanks Catherine for my inspiration to paint
Thanks Joey for you get me to be alive
Thanks John ... for letting me know what it is to truly love someone: (





Kommer ALDRIG någonsin börja om med någon igen!!!!
Beslutet tog jag då jag träffade Johan...och det kommer hållas!!!


*UPDATE*
Har suttit o pratat med Chami ...om allt mellan himmel o jord...fiske, bilar, hundar...allt...han e kul...han var på väg hem ner i landet...fick mig att tänka på när jag hämtade Johan i Nässjö...gjorde verkligen allt för honom...synd att det inte betydde något:(
GÖR ONT!!!

 
Will NEVER EVER start over with someone again!!
The decision I took when I met John ... and it will be!


* UPDATE *
Has been sitting o talked to Chami ... about everything between heaven o earth ... fishing, cars, dogs ... everything ... he e fun ... he was on his way home down the country ... made me mind when I picked Johan Nassjo ... did everything for him ... too bad it did not mean anything: (
HURTS!



RSS 2.0