SOMMAREN

   2007-08-25 - 13:53:14

E det sommar eller e den snart slut??? känns som som hösten kommer tycker jag...

Japp i går var jag som sagt hos Idon o glodde på film...sen snacka ja med C hela vägen hem...sen somnade jag som en gris...i morse ringde syrran vid 5 o sa att ja var tvungen å sätta på tvn för Astafa Powell skulle ju springa...han e ju min polare juh haha...har även kollat på de andra 100 metersloppet han vann de...bra...plötsligt blev sport lite intressant i alla fall...hahahaha
Har solat lite på mamma o pappas gräsmatta och sen åt vi lite...Joey är kvar där, han ville hellre det...sen var i alla fall jag o Joey ute o gick ca en mil i morse...vi gick vid kvart i åtta...vi stannade till vid jobbet o hälsade på Janne...har inte sett honom sen i vintras han blev jätteglad och sa faaan va roligt att se dig=)

Puss alla

Ja e skiiiitavundsjuk på den här killens ögonbryn...asså ni förstår inte hur jävla snygga dom e...ojojoj!!!

image65


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0