ORKAR INTE

   2007-08-01 - 20:01:00

Jag orkar inte...ja gör fan inte det...bara att jag finns e fel fel fel fel ....FEEEEL
Jag orkar fan inte ...allt jag säger är fel allt jag gör e fel...varför kan han inte bara säga som det är istället för att bli arg på mig hela tiden?????
Om han hade haft en tiondel av den smärtan jag bär på så skulle han varit död för länge sen....snälla

gråter som fan...hela tiden är han ARG på mig...har mått skit sen jag såg det där jävla skiten...och han inte svarar :(

SNÄLLA SÄG BARA SOM DET ÄR...bättre det än att jag ska undra och må skit av det...om det ÄR NÅT...säg det bara då vet jag å får gå vidare...på nåt sätt...är det inte det...säg det då:(


sätter in en cp bild måste ja se så förbannat jävla glad ut...ja e ju inte det:(
Ska nog inte på Uppsala i alla fall...känns otäckt att åka med massa karlar ja inte känner...:( som dessutom e gambianer...ska ut o resa istället åker på fredag klockan 12...utomlands.....

image36

 

I can not ... well do not fuck it ... just that I found e wrong wrong wrong wrong .... FEEEEL
I can not fucking ... anything I say is wrong with everything I do wrong ... e why can not he just tell it like it is instead of getting angry at me all the time???
If he had had a tenth of the pain I carry on, he would have been dead a long time ago .... please

 crying like hell ... the whole time he is angry at me ... have felt crappy since I saw the fucking shit ... and he does not respond: (

PLEASE SAY JUST AS IT IS ... better that than I will wonder and feeling crap out of it ... if there IS SOMETHING ... tell it just then I know the get go ... somehow ... is not it ... say it then: (

 insert a picture cp must see so damn fucking happy ... yes e's not it: (
Will probably not at Uppsala anyway ... feels scary to go with mass yes men do not know ...: (who also e Gambians ... going out o trip instead go on Friday at 12 ... abroad ...




RSS 2.0