NU VET JAG!!!! =)

   2007-08-03 - 12:43:00
Jag vet hur den ser ut!!!!!!!!!!

i dag fick jag lära mig att plocka ut min ångest...jag fick jag känna var den satt ...den satt ungefär i hjärttrakten...sen fick jag plocka ut den...marita undrade hur den såg ut...och såg det direkt...MIN ÅNGEST är GRÅ, RUND och BLANKjag fick sitta och titta på den tills den blev liten och jag kunde stoppa in den igen på samma ställe under kontrollerade former...

Jag har oxå fått lära mig hur jag ska vända mina negativa tankar till positiv tankar.
Och även hantera Johan...han finns alltid med mig ii en ryggsäck som jag bär med mig...

Jag e så glad att ja nästan gråter...jag har aldrig föryt SETT min ångest...den har bara funnits inom mig som en klump...det är så himla skönt att kunna säga att SÅ HÄR ser den faktiskt ut!!!!

Ska fortsätta med min gladbok, mina långpromenader och att plocka ut min ångest och titta på den tills den blir mindre och mindre...

Jag ska oc´kså börja måla i natt drömde jag att jag målade med mina händer, fötter och hela min kropp ...jag drömde också om backpacker ryggsäcken jag sett...alla detaljer var tom med i drömmen=)

Har varit hos Cattis o druckit te...fick två handgjorda jättefina pappersark av henne...sen ska vi leta aquarellfärger på flaska så ska jag måla med mina händer  och allt...inga jävla duttande med penslar det är inte det jag behöver just nu!!!
Sen ska jag ställa ut mina tavlor en dag...inte just för att sälja dom, men den dagen jag är bra ..då ska jag visa andra mina känslor i tavlorna!!´!

nu måste jag åka å köpa en bil laddare till mobilen jag undrar om Johan råkat få med min med...hittar den
verkligen inte....




*UPDATE*
Johan är nog på väg till Norrland...nu svarar han inte...och åter igen får jag för mig att han har Ida med sig i bilen...jag önskar verkligen att det inte är så:(
Är ledsen...känner mig ensam och den jävla ångestklumpen är där inne i mig....spelar ingen roll hur ja försöker...känner mig skitkass plötsligt:(



älskar dig min kärlek!!!

FÖRLÅT!!!
 


 
 
I know how it looks!!!!

Today I learned to pick out my anxiety ... I got to know was the set ... it sat around in the region of the heart ... then I pick the ... marita wondered what it looked like ... and saw it directly ... MY ANXIETY is GREY, ASIC and BLANKjag got to sit and watch it until it was small and I could put it back in the same place under controlled conditions ...

I have oxå taught me how to turn my negative thoughts into positive thoughts.
And even manage Johan ... he's always with me in in a backpack that I carry with me ...

I e so happy to yes almost crying ... I've never SEEN föryt my anxiety ... it has only been within me like a lump ... it is so nice to be able to say HOW it actually looks like!! !

Will continue with my gladbok, my long walks and picking out my anxiety and watch it until it gets smaller and smaller ...

I'll oc'kså start painting in the night I dreamed that I painted with my hands, feet and my whole body ... I also dreamed backpacker backpack I've seen ... every detail was empty in the dream =)

Has been with Cattis o drinking tea ... got two really nice handmade paper from her ... then we look aquarellfärger bottled so I paint with my hands and everything ... no fucking duttande with brushes that is not what I need right now!
Then I will be exhibiting my paintings a day ... not just to sell them, but that day I'm good .. then I show others my feelings in the paintings! '!

Now I have to go on to buy a car charger App I wonder if John accidentally get min ... find it
not really ....


* UPDATE *
Johan is probably going to Norrland ... now he says no ... and again, I get to me that he has been with Ida in the car ... I really wish it is not so: (
'm Sorry ... feel lonely and the damn anxiety lump is there inside me .... No matter how I try ... feel crap suddenly: (



love you my love!

FORGIVE!



RSS 2.0