MONSTER TELEVISION=)

   2007-08-28 - 14:29:33
Jahapp ...var o klippte Joey i dag å var på kosmetisk kirurgi ab ...very najs...råkade hoppa in på Expert å fick av misstag(?) med mig en 42 tums plasma tv hem...den kosta nätta 14.000 men den e fin ja vill ju ha med pianolack å så ...de e en samsung. Fick asmycket hjälp med att lasta in den å ja trodde seriöst ja höll på att få med mig killen hem oxå hahahaha...ojojoj man kan ju vara liiite diskret när man flörtar me folk på arbetstid hahahahahahahahahahaha ja jesus....fick åka o plocka upp pappa på jobbet så han kom å hjälpte mig bära in chabraket...hahahaha...Fick ju åka cabbat hem höll på å fara av vägen en gång när de blåste ja tänkte helvete nu e det kört...men ja lyckades parera upp bilskrället igen tur va väl de för vi åkte i 150 km/timmen:(
Joey blev i alla fall jättefin:)

I kväll ska det bäras möbler inför min renovering...ska ju ta hallen i helgen...very najs....

å hur går bilen då.....hahahaha.....(internt skämt)

Slog rekordet i går igen...ja o C snacka i ca 5 timmar i telefon hahahahahaha...vilka liv vi har va:)

puss

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0