GLAD **UPDATE**

   2007-08-23 - 11:00:35
jag är glad i dag...Lisbeth ringde förut...jag får komma med hos DBT Teamet=) ÄNTLIGEN!!!
Jag e skitglad...glad av en del andra anledningar också...mycket som händer just nu...

har gått ner 5 kg på ca en vecka...har blivit besatt...ute o går o springer flera gånger om dagen...går på box och ska igång med styrkan igen när hösten blir för mörk o tråkig...
jajaja...naturligtvis äter jag för lite...men de e liksom inget problem för mig just nu ....dricker mycket vatten...INGET GODIS!!! Har noll tolerans där...inget med socker eller fett alls...har ju även bokat in mig på KOSMETISK KIRURGI AB i Linköping för att göra lite justeringar...kommer LÄTT att göra en del plastikoperationer i framtiden...helt klart!!!
Har till o med kollat å fått ok från banken om jag vill göra näsan hahahaha...=)
Det är budgivning på huset ...jag har bett dom komma till min tur i ordningen då andra redan lagt sina första bud så jag ser var det hamnar...men det är ju det...om jag vill röra på mig då råh...men nu kommer jag få vara kvar här i trakterna i alla fall några år tills min terapi är över...och ett hus kan man ju sälja, men så har jag ju kollat på lite bilar å så har nog nästan säkert bestämt mig för vad jag vill ha i alla fall=) ...har lite intressenter på min fårrd med...

Min lilla beauthy check i Linköping kommer kosta mig runt 10.000 kronor ungefär...men det kommer troligen att vara värt varenda krona:) det är ett sätt för mig att koppla av, få välbefinnandet att stiga och ...tjaa u name it!!!

Ska ut o luncha med mamma sen och sen ska jag till Swedbank och fixa lånelöftet;)

Men hallå...vaddå???????
Livet har ju precis börjat=) Nu ska jag bli FRISK!!!!!
Och jag har många som hjälper mig på vägen=)

Pratade med Blom i natt...snackade till halv 2...dom har tagit varsit barn hon o Steve:S
Hon bor ju i Sko kloster nu...med nån...jaa vi har inte pratat mycket alls...men hon är så glad att den gamla Frida börjar komma tillbaka...och det gör den verkligen....

Nu vill jag bara vara ensam och ta hand om mig själv och min älskade hund...han är verkligen helt underbar...jag är så lycklig som fått honom till låns för resten av hans liv=)


SAKNAR DIG!!
J

!

*UPDATE'
HAR¨ÅNGEST...FÖR ATT JAG ÄTIT...FYY FAAAN...i morgon får jag inte äta något...INGET!!!
fast det kan ju göra att jag går ner att jag åt i dag...ibland gör det ju det när kroppen inte får något...jag har inte ätit mycket...men jag har ätit:(

Johan ringde äntligen...mår jättedåligt nu...känner mig så jävla värdelös...vill bata trycka i mig benzo o somna...men ja tänker fan inte det...då förstör jag allt...har ju inte ens tagit sömntabletter på över en vecka nu...visst är sömnen kass...men aja:(
Pratat med C ...han säger att han finns för mig när jag e ledsen...jag vet ju att jag kan prata om allt med honom...Joey har skaffat hund...blev skitledsen över det...känns verkligen mer konkret att spelet e över...han skaffar en hund som jag troligen inte tål...och det känns som som han glömt bort att han "har" en hund:(
Joey då???????
Han behöver också husse...:( han älskar Johan...han märker att jag e ledsen han har knölat in sig under databordet nu...o när jag borstade tänderna så kom han o la sig bredvid mig i badrummet...jag har gråtit för flera veckor nu...känner mig så jävla förvirrad o uppgiven!!!!
Varför var det tvunget att sluta så här??? Om han hade älskat mig så hade han försökt mer än en vecka...varför skulle han ge mig hopp alls då???
Ena andetaget säger han att man inte vet vad som händer om 10 år och sen säger han att de aldrig kommer fungera...konstigt att man blir förvirrad?????

JÄVLA HORLIV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0