GERMANY

   2007-08-11 - 12:44:00

Nu har jag kommit hem efter min tripp till Tyskland...saknar Ivendorff, Travemunde och Lubeck mest...men det var även kul att se Hamburgs lyxbutiker, Kiel kanalen och allt annat som vi kikade på...har i alla fall slagit rekord i shopping typ...fan vad vi handlade insåg vi i morse när vi väl kollade på allt...SHIIIIIIIJJJJJT va stuff....allt från min gigantiska underbara princesskudde till likörer i skumma färger o konsistenser, två plasttunnor varav en ska tjäna som tvättkorg...målargrejer...3 par skor för min del..(asbillig shopping)...linne, konstiga godisar, korvar, marsipansälar och läskpulver hahahaha...ja veeet, men allt som ser konstigt ut MÅSTE PRÖVAS!!!!
Jag fastnade oerhört för Lubeck, det känns som om jag varit där förut helt klart...jag funderar faktiskt på att ta en break i mitt eget liv och eftersom det är ett EU land så kan jag ta Joey med mig...vill liksom inte lämna bort honom ...det funkar liksom inte så...skulle då ta tjänsteledigt några månader...ta Joey åka ner till Lubeck...och hitta något ströjobb...man får väl leva lite halvfattigt om det är så...vill även lära mig tyska...det e skitkul...har aldrig gillat språk förut, men asså d e verkligen KULIGT nu:)

För övrigt så hade dom drop in på å förstora öäpparna osv i Hamburg...Hhhhmmmm:S

Det var ändå skönt som satan att få hålla Joey i min famn igen...åååh jag har längtat efter honom ...ojojoj....Johan är visst i Bollnäs...har tänkt SÅ mycket på honom ...saknar honom...:(

Fick veta att Blom träffat ett lammkött och ska skilja sig från Steve å flytta till Sko Kloster...inte ett dugg förvånad...japp japp japp...ja bryr mig dock inte för 5 ruttna jävla öre...hon har förstört mer än hjälpt mig...jävla kärring!!!

image37




Now I come home after my trip to Germany ... no Ivendorff, Travemunde and Lubeck most ... but it was also fun to see Hamburg's luxury boutiques, Kiel canal and everything else that we looked at ... have at least hit record in the shopping type ... what the hell we acted, we realized this morning when we looked at everything ... SHIIIIIIIJJJJJT right stuff .... all from my gigantic gorgeous princess pillow liqueurs in murky colors o consistencies, two plastic barrels, one of which must serve as a laundry basket ... paint stuff ... 3 pairs of shoes for me .. (asbillig shopping) ... linen, weird candies, sausages, marzipan seals and soft powder hahahaha ... yes veeet, but everything looks strange BE TESTED !!
I got stuck tremendously for Lubeck, it feels like I've been there before obviously ... I actually think about taking a break in my own life and because it is an EU country so I can take Joey with me ... would like do not leave him out ... it works well not so ... would take leave few months ... take Joey to go down to Lubeck ... and find something odd jobs ... you'll have to live a little half poor if it is so ... also want to learn German ... the email blast ... never liked languages before, but they really asså KULIGT now :)

Incidentally, so did they drop in on the enlarge öäpparna etc. in Hamburg ... Hhhhmmmm: S

It was still nice as hell to keep Joey in my arms again ... ooh, I have longed for him ... ojojoj .... Johan is given in Ahmadnagar ... has meant SO much to him ... miss him ...: (

Was told Bloom met a lamb and will differ from Steve on the move to Shoe monastery ... not a bit surprised ... yep yep yep ... yes care not for the 5 rotten fucking penny ... she has ruined more than helped me ... fucking bitch!

 

 




RSS 2.0