GERMANY

   2007-08-04 - 07:19:00
Jahapp...ska snart dra iväg med Tyskland i sikte...i går höll ja på att dra av vägen när ja körde för det var så mycket vatten på den...:S

Hoppas min lilla goseskruttekorv har det bäst...han fick ett helt paket skinka att husera över när jag är borta:D

Jag bad Johan ringa i går när han kom fram till Norrland, han gjorde aldrig det, jag är orolig för jag undrar hur det gick i regnet med hans breda däck:(

KLART JAG BRYR MIG!!!

Pratade med NH i går kväll, hon ( min favvokontakt) sa att det är bara dom som varit med om vissas saker som kan se och förstå det jag går igenom, för någon annan är det helt omöjligt:( Det är synd
Hon tyckte det var jättebra att jag hittat min ångest=)
Och det roliga är att hon frågade om jag inte funderat på att börja måla och utrycka mig så...HAHAHAHA jooooooo sa jag=)
Ska leta färg i Tyskland, den sorten jag vill ha är tysk, men är svår att få tag i, i vanliga butiker hemma i alla fall :S

Jag skrev till Johan att jag är ledsen att han inte orkade eller ville bry sig om att finnas med mig och möta min ångest och gå igenom det jag går igenom...känns så orättvist att han bara kunde skita i allt och gå därifrån när jag faktiskt blev SJUK!!!!!:( Om det varit cncer hade han agerat på samma sätt då??? Jag kunde ju fått cancer och av dödsångest för den ringt honom mycket...asså hajja vad jag menar...Jag vet att jag varit skitjobbig...jag VET det, men det gav honom inte helelr rätt att handla så som han gjorde:( Även vid jobbiga stunder borde han väl funnits för mig eller???
Jag hade gjort det för honom!!!

Nu har han i alla fall åkt till Norrland verkar det som och nu hör han väl inte av sig eller nåt, men jag önskar han gör det så jag vet att allt är bra!!!
Det händer fortfarande att Joey rusar in efter en promenad och söker igenom lägenheten tittar på husses tv plats i soffan eller tittar i sängen för att se om han är där...gör ont att se det:(

Det känns som Johan inte tar mig på allvar, han tar mina meddelanden som skräp och förstår inte att MYCKET (men dock inte allt) kommer direkt från mina innersta tankar och känslor!!!

Jag har bett honom plocka sten åt mig i Norrland...runda fina ska dom vara, men jag tror han bara tycker jag är dum i huvet...inte för stenarnas skull utan för symbolikens skull vill jag ha dom!!!
Jag har med den STORA flodhästen som kudde den e så go och mjuk som jag fick av Johan:)

Glömmer heller aldrig när jag vaknade upp i sängen med blommor på kudden...då var jag LYCKLIG!!!
 
 


 
Yepp ... will soon take off with Germany in sight ... yesterday was yes to pull off the road when I'm driving because there was so much water on it ...: S

Hope my little goseskruttekorv is the best ... he got a package Ham to house over when I'm gone: D

I asked John to call yesterday when he came up to Norrland, he never did it, I'm worried I'm wondering how it went in the rain with his wide tires: (

DONE I CARE!

Talked to NH last night, she (my favorite touch) said that it is only those who have experienced things that certain people can see and understand what I go through, for someone else it is quite impossible: (It's a shame
She thought it was great that I found my anxiety =)
And the funny thing is that she asked me if I was not thinking about to start painting and expressing myself so ... HAHAHAHA jooooooo I said =)
Look color in Germany, the kind I want is German, but is hard to come by in regular stores at home anyway: S

I wrote to John that I'm sorry that he was not fit or would bother to be with me and face my fear and go through what I go through ... feels so unfair that he could just shit in everything and go from there when I actually got SICK!!: (If it's been cncer he had acted in the same way?? I could have cancer and the agony of the rung him much ... asså Hajja what I mean ... I know I've been pain in the ass ... I KNOW it, but it gave him no helelr right to act as he did: (Even at difficult moments, he should have been for me or??
I had done it for him!

Now he has at least gone to Norrland it seems and now hear he's not off or anything, but I wish he does so I know that everything is fine!
It still happens that Joey rushes in after a walk and looking through the apartment watching the masters tv spot on the couch or in bed watching to see if he's there ... hurts to see it: (

It feels like John do not take me seriously, he takes my messages as spam, and do not understand that A LOT (but not all) comes directly from my innermost thoughts and feelings!

I have asked him to pick stone for me in Norrland ... round fine should they be, but I think he just think I'm stupid ... not stones but for symbolism's sake, I want them!
I have the BIG hippo as a pillow on e so go and soft that I got from John :)

Never forget when I woke up in bed with flowers on the pillow ... then I was HAPPY!


love you my love!

FORGIVE!



RSS 2.0