DBT

   2007-08-30 - 17:37:07
I dag har jag varit och träffat Maria på DBT:n
Det känns så jävla skönt..nu är det bara kampen kvar...hela 2 år kommer jag nu att gå i terapi 2 ggr i veckan.
Alla e jätterara, fick gå runt och hälsa på dom 4 som jobbar där.
Terapin kommer vara både enskilt samt i grupp. den är uppbyggd i massa olika moduler o grejer...det var massa massa massa....

jag är så himla glad...känns osm om jag kommit i mål, fast jag ju har en jobbig tid med mycket arbete framför mig...dom vill helst man e skjukskriven i alla fall i början då det kommer ta otroligt mycket kraft av mig...och MYCKET JOBB!!!
Men jag är motiverad, jag tänker gå i terapin, sköta den och klara det!!!
Man blir aldrig utskriven sen ...man finns med hela livet hos dom så man kan ringa om man halkar ner och komma dit och få lite extra hjälp och uppgradering om det behövs under livets gång:)

Jag har målat om hela hallen nu...brun:) när jag går ut dit blir jag så himla lugn...asså den färgen var ett bra val...en lugn brun färg...har en liten surprise för alla som tror en hall består av byråar å tråkiga förvaringar....näää ni ska få se någe heeeeelt annat:)



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0