BROTHER FOR LIFE HEARTBEAT BY HEARTBEAT

   2007-08-26 - 13:47:06
Solen skiner...kanske hade jag fel om hösten i alla fall...i går snackade jag o C. en massa djupa grejer...blir väldigt ledsen när jag hör vad han varit med om i livet...speciellt som barn...hur en sådan fin kille kan komma från en så illa behandlad person är för mig ett under...han har saker bakom sig...visst...inga smågrejer...men jag har ingen rätt att döma folk ...alla har ett förflutet...vi skulle ev. kollat på tv i stan  dag, men ja orkar fan inte...håller på å städar o grejar här jue...i morse gick ja upp 6...började dammsuga, tvätta å hålla på ...sen gick jag o Joey på svettig långpromenad ..på vägen hem mötte vi Pia o Lizzy så vi vände om och gick ett varv till...vi pratade om livets stora frågor ja å Pia...suck...hennes son sitter ju inne 7.5 år för drugs...men han e fri till nästa sommar...hon undrade var Johan blivit av...och vad säger man lixom... vi ska höras av när vi e promenadsugna...

Har skurat i duschen så mycket att det känns som som jag fått men för livet...fy faaan...har plockat nera alla hjärtan på väggarna och skurat allt...kastat ut all skit...skurat, skrubbat å hej å hå...använde nå spray som ja kände inte var så hälsosam o andas in...o nu har ja kramp i bröstet...trodde de va nån allergi...men ja har ju inte ätit nåt så d e nog sprayen förstås..hmmm...

Nu e jag i alla fall me i C.s familj....*hihi* de e internt...bara vi som förstår...jag o hans närmaste andra vänner....han e grymt cool...han å ja ska backpacka nästa år...de blir super...risken e att vi dock fastnar i deras hus i Thailand...:)
Han har tillängnat en låt till mig....vi har bestämt att det är VÅR låt nu=D

Vi drar till Thailand i början av nästa år..dom har hus där, men han har aldrig varit där...så vi ska åka ner å bo där...i Huay Yang...ja som ska backpacka egentligen...hmmm...å  ja ska ju bli upp plockad av Raht o sen skulle han o jag åka runt i Thailand...men asså...eehhee...C. du e med=)
Världens underbaraste vän!!!!


väpnat rån va fan e de här i världen anyway...de gör väl alla

image66
                                        **Brother for life**
                                                 Right C.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0