ÄH!!!! **UPDATE**

   2007-08-24 - 08:10:05
Uppdaterade bloggen lite i gårkväll...var jätteledsen...i natt har jag i alla fall sovit mer än 3 timmar...men jag är ändå trött...Fick nyss mess av Chami Bami han kanske stannar i Sthlm o jobbar i helgen...e lite orolig för honom för han äter dåligt precis som jag och sover dåligt med:(
Oroar mig mer för honom än för mig själv...han har berättat för mig att han alltid kommer finnas för mig oavsett vad som händer...även om han inte lever så kommer han alltid att skydda mig...tycker det va så himla fint sagt...han e så himla go...

Tycker inte d va speciellt smart av johan att säga till mig i går att han fått en dotter....VADDÅ FÅTT??? ja fråga 3 ggr och fick faktiskt helt seriöst en chock...efter andra gången trodde jag verkligen det var en riktig dotter...om han sagt skaffat hade jag ju fattat...men ja vet inte vad den mannen har pysslat med så vad vet jag lixom...tycker i alla fall det var jävla taskigt gjort att säga så...ja fick en RIKTIG chock...d gick snabbt som fan jag har fortfarande kvar känslan i kroppen...:( Jag är jävligt labil och det vet han ju...varför utsätter han mig för sånt då????:(

Var ju jätteledsen sen i går kväll...ja e i alla fall glad att ja slutat med alla benzo preparat...chami som vet d där sa att det är ju fan lika beroendeframkallande som kokain...hmmm...jo det är det säkert d e ju knark-klassat!!!
Men jag tänker varken ta några bezo mer eller sömntabletter...har trappat ner 3-8 tabletter per dag...nu e det bara 4 om dagen kvar...ska göra mig av med dom innan året är slut år min egen plan...

Jag kommer ju att få den hjälp jag verkligen behöver med DBTn nu...fattar inte...jag hade kunnat få den här hjälpen för 8 år sen om någon brytt sig och då hade mitt liv sett helt annorlunda ut för länge sen...då hade detta med Johan aldrig ens hänt...
Vill inte se Johan med någon annan...skulle bli förkrossad..:( älskar honom trots allt....fan då!!! Varför ska allt vara så jävla svårt????


**UPDATE**
Har varit hos Idon o kollat på Beck....samma beck som Johan o jag titta på ...aja...sen snacka ja me Chami hela vägen hem å lite till...han e framme i Eksjö nu.
Åååhhh...vad jag LÄNGTAR till på tisdag då ska jag ju på första besöket mot min nya kropp...hihi...eller jaaa...jag har gått ner nästan 6 kg så ja e väl redan på väg...men de blir really something de...belöningen vid målvikt är en ny näsa:D *lycka* fick hem papper om operationen å så i går...känns härligt att ha d så nära...å så vill ja fixa ögonen...Ja trodde min mamma skulle gå i taket lite när ja berätta...å njaaa visst hon undrade lite varför å så...men ja sa bara att så här e det...hon bara jaja...tror hellre ja får köpa en ny näsa än en piercing i hennes ögon hihi

Mot sängen...saknar Johan...undrar va han gör...i dag var jag bara TVUNGEN att kläcka en kommentar när Leavons lilla fitta var ute med Jackson...han e så jääääävla smal....den ser sjuk ut å i dag kom den med tratt å bandage på benet å hej å hå...o andra grannar har sagt att den ser alldeles för smal ut...så ja sa bara får han ingen mat den där eller....hon bara titta på mig som om ja skulle bita na hahahahahahahahahahahahahahahahahaaaaaaaa.....ja jösses!!!!

nattinatt

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0